Sunday 15 July 2012

Buat blog just for fun



Salam hujung minggu.....

Sekarang nih dah ramai orang yg memiliki blog kan ?? Ada bermacam2 jenis blog,ada orang buat blog utk meluahkan perasaan,ada untuk buat business,ada pula untuk menunjukkan hasil kreativiti dan banyak lagi sebab sebabnya.

Jadi kenapa saya pun ingin berblog? Saya buat blog hanya untuk berkongsi kongsi apa yg saya fikirkan,apa yg saya rasakan,apa yg saya impikan,apa yg saya harapkan,apa yg saya lakukan,apa yg saya lalui dan apa yg saya minat (suka).

Saya buat blog bukannya nakkan publisiti ke apa,atau nak jadi blogger glemer ke,blogger femes ke,ianya hanya untuk suka2 saje.Dengan cara ini saya rasa lebih lega campur seronok dan bila menaip di ruangan blog ini rasa macam satu therapy yg baik untuk minda & perasaan saya. 

Satu saje pesanan dari saya =) kalau anda suka baca blog saya, you're welcome,kalau tak suka pun takpe sbb kita tak boleh mengharapkan org ramai menyukai sesuatu yg kita lakukan...tak gituuu???
Yg penting kita mesti ada keyakinan diri !


"mama saya la yg suruh saya buat blog,saya tak nak pun sbb saya ni tahu makan & tido je...huhuhu"

 *bakpo mek selemoh mu kecek gitu?buat malu mama jah !*




No comments:

Post a Comment