Wednesday 11 July 2012

Kurang sihat



Hari ni saya merasa tak sihat badan.Doktor telah memberikan saya cuti rehat selama 1 hari.Alhamdulillah sebenarnya ALLAH nak hapuskan dosa2 kecil saya dan ingin memberi peringatan pada hambaNya ini.

Dari semalam saya dah mula rasa sakit2 badan & selsema.Nak bergerak gerak pun rasa lenguh & sakit.Pada firasat saya mungkin tersalah urat kot.Tapi takpe ianya sakit biasa biasa saje dan merupakan kesakitan yg hanya sebesar zarah cuma.Ada di kalangan kita yg lagi hebat diuji dgn penyakit2 kronik...Kita sebagai makhluk ciptaanNya hanya mampu bersabar & pasrah.

"Ya ALLAH,jadikan aku seorang hambaMU yg redha dgn setiap ujianMU dari sekecil kecil hingga sebesar besar ujian.Kuatkanlah iman & hatiku...Segala yg berlaku itu yg terbaik disisiMU...aku akui..."  






No comments:

Post a Comment