Wednesday 11 July 2012

Mereka yg dikagumi oleh masyarakat



Assalamualaikum kpd anda yg singgah di entri ini.....

Ada yg masih tak kenal kerrr mereka ini ???




Saya nak berkongsi kali ni mengenai *tokoh agama yg saya kagumi*,Ada beberapa tokoh yg tak perlu diperkenalkan lagi sbb mereka memang terkenal dinegara kita.Mereka yg terkenal dimasa kini jgn kita sangka begitu mudah mereka nak jadi terkenal mungkin sampai bila2 ??.Mereka ini ternyata byk menyumbang dan mungkin mereka sendiri tak menyangka bahawa mereka akan menjadi begitu terkenal.Eh! apa yg saya nak sampaikan sebenarnya ni??? apa apa je lah.Sila fahamkan sendiri k ?

Apa yg mendorong mereka menyampaikan apa yg telah disampaikan walaupun menghadapi byk rintangan dan tiada pengiktirafan oleh sesetengah pihak.Malah ada diantara mereka yg dicemuh,dihina dan diejek kerana melakukan apa yg mereka ingin lakukan.

Sekarang jika ditanyakan siapa yg tak kenal tokoh2 yg dipaparkan diatas? Pasti jika anda tidak mengenali mereka anda akan diketawakan (hahahaha).Oh! pada anda yg tak kenal mungkin anda berada dikutub utara @ dimana2 tempat yg terputus dari mukabumi Malaysia ni...LOL

Kepada tokoh2 agama yg disegani : jgnlah berputus asa sekiranya apa yg dilakukan kini tidak disenangi oleh golongan tertentu.Selagi kita percaya dgn apa yg dilakukan dan kita bersungguh melakukannya tidak salah berpandangan jauh ke depan selagi masyarakat memerlukan kita.



No comments:

Post a Comment