Thursday 29 November 2012

Kau pengubat hatiku disaat ku kesepian




Assalamualaikum : ) 


Bila bicara tentang hati sudah pasti banyak sekali yang berlegar, berbagai perasaan dan jiwa menyucuk-nyucuk seolah ingin sahaja keluar menjadi seorang reporter untuk menulis berbagai perkara yang tersimpan, fuhh begitulah gambaran hati bila datangnya dikala ku kesepian,hanya org yang merasainya shj yang bisa mengerti.Wokey usah dibicara lagi perkara tersebut ,biar masa dan waktu shj yang menentukan.


Kembali lagi saya dengan tajuk 'kau pengubat hatiku disaat ku kesepian', hah tajuk nampak mcm novel pulak, hehe biarkannya, angan2 novel gitu..kuakuakua...

  
                                                       
   Hah ceritanya sebenarnya tentang kucinnggggggg, bukan main tajuk kat atas... haha yang nak diceritakan sebenarnya kucing, melewar sikit dulu..ermm apa2 pun memang kucing menjadi pengubat di kala sepi buat diri ini, walau kucing namanya ia seolah mengerti akan jiwa org yang mengasihinya.. entah kekadang baik kucing pulak rasanya dari manusia yang sering mengecewakan orang.



Haaaa gambar kat bawah tu adalah seekor kucing namanya..bukan harimau bukan singa, namanya Mat Tey alaa anak si Mek Selemoh tuh, fuhhh geram betul bila pegangnya, besar dah kucing tu baru saje 10 bulan umurnya..memang dapat hilangkan stress main dengannya..tu yang dikatakan pengubat di kala sepi..kucing ni bila kita bercakap dengan dia, dia boleh faham..tu yang best !



terbaik la mek selemoh & mat tey... kau pengubat hatiku..



Mat Tey yg macho


Mat Tey & Mek Selemoh pengarang jantung hatiku



No comments:

Post a Comment