Thursday 2 August 2012

Anak buah Mok Dah



Penyayang???yap,memang saya seorang yg penyayang, terutamanya pada kanak2 dan juge kucing (nak jgak masuk kucing).Saya bersyukur sgt dpt anak buah yg ramai, anak kakak & anak abang, saya takde anak lagi..hehe sbbnya still single and tak mau tension2 untuk fikir pasal status...

Btw, ape pun karenah budak2, saya cuba ikut rentak diorg, yg best nye, bile balik kampung especially bila raya,penuh keliling saya nie dengan anak buah saya dari yg kecik sampai la yg besar & yg dah kahwin pun,hihi best sgt2 dan meriah je masa tuh.Walaupun kdg2 terasa mcm terganggu, tapi saya tetap layan diorang semua,tak nak la nanti klau saya tak layan diorang nanti kata MOK DAH dia ni sombong kan?

 Diorang sekarang kebanyakkannya dah besar,Mok Dah dia plak yg nampak kecik dikalangan diorang.Bila usia meningkat tak sama dah cara diorang layan kite,cara diorang manja dgn saya dah tinggal hanya kenangan.Tu yg saya nak biarlah kenangan saya dulu dgn mereka menggembirakan saya dan juga mereka sendiri.

Tak kira lah yg lelaki ke yg pompuan ke, yg kecik @ yg besar.semua nak rapat dgn mok dah dia ni,saya la tu (perasan kot) hhehe nak citer panjang2 pun, maybe takut ada yg tak suka kat budak2,tapi klau saya memang tak suka dengar org yg tak suka atau sayang kat budak ni.Biasa la tu kan.Disini saya nak share sket pic ngan anak buah yg saya suka melayan dia dari dia kecik hingga la dah berusia 8 tahun...nak share banyak2 susah jgak...:D...peace...:)


nama saya Maryam Syaffiah

wuhhh posing nampak !!!!


Maryam pun suka bergambar mcm Mok Dah dia





No comments:

Post a Comment