Sunday 16 December 2012

Doa tentang jodoh



Bismillahirrahmanirrahim......


~✿>> Ya Allah,
Sekiranya jodoh aku JAUH, Kau dekatkanlah..
Sekiranya jodoh aku SUKAR, Kau permudahkanlah..
Jodohkanlah aku dengan LELAKI YANG SOLEH..
Yang boleh MEMBIMBINGKU ke arah SYURGAMU..

p/s : Ya Allah..dekatkanlah diriku dengannya sekiranya dia jodohku dan sekiranya dia bukan jodohku, maka JAUHKANLAH aku daripadanya..serta PELIHARALAH daku dari KEKECEWAAN BERPANJANGAN andai dia bukan jodohku..♥♥

YAKINLAH bahawa lelaki yang baik untuk wanita yang baik..


 Kita sebagai umat Islam dan percaya bahawa doa adalah senjata bagi orang mukmin. Kerana dengan doalah dapat mengubah takdir yang telah ditentukan keatas diri kita dengan keizinan dariNya..

Firman Allah : “Berdoalah kepada-Ku, Aku (Allah) akan memperkenankan doa permohonan kamu…” (Surah al-Ghafir, ayat 60)






No comments:

Post a Comment