Sunday 9 December 2012

Nugget kegemaran saya



Salam hujung minggu kawan2....

Hari ni  saya nak berkongsi makanan yg sangat2 saya gemar pada ketika ini. 
Nugget Tempura adalah kategori nugget yang saya suka.Ada banyak brand yang menghasilkan nugget tempura ni tapi yang saya suka adalah brand2 yang saya dah pernah cuba seperti brand AYAMAS, RAMLY & MARINA, rasanya memang sedap.Sekali sekala kalau nak duduk berbual seisi keluarga nugget tempura boleh digunakan sebagai medium penyatuan seisi keluarga.Semua ahli keluarga pastinya tidak dapat tidak terlekat di sekitar meja makan lantaran keenakan nugget tempura, maklumlah zaman sekarang ni semua orang asyik sibuk dengan kerjaya  masing2.Jadi nugget merupakan makanan yg senang disediakan & boleh dimakan dlm keadaan santai.

 
 
 
Saya pasti berdasarkan gambar2 di atas ramai dah tahu apa itu nugget tempura,jadi sekiranya inginkan satu jenis makanan yang boleh menyatukan seisi keluarga (mana tau nak buat announcement apa2 ke, nak berbual dan mengeratkan hubungan kekeluargaan) saya syorkan anda belilah nugget tempura ni ,goreng sampai betul2 masak dan terus hidangkan, pasti melekat semua ahli keluarga kat meja hidangan.Apa pun yang pasti satu frasa yang saya boleh guna untuk gambarkan perasaan lepas makan nugget tempura ni ialah rasa 'PUAS HATI'

 
selamat mencuba..
 

 

No comments:

Post a Comment