Wednesday 4 July 2012

Setiap pertemuan ada perpisahan



Setiap pertemuan pasti ada perpisahan
Setiap yg bermula pasti akan berakhir
Setiap yg hidup pasti menemui mati....

Itu merupakan muqadimahnya saja.Daripada kata2 indah diatas apa agaknya yg ingin saya bicarakan kali ini ?? 

Sebenarnya hari ni saya nak bercerita tentang kawan yg cukup saya senangi dari awal kehadirannya sehingga ke hari ini,dan semoga berterusan hingga ke akhir hayat.....

Hari ini adalah hari terakhir salah seorang kawan baik kat opis saya.Sedihhhhh! sangat sangat sedih walaupun mula2 dulu kami tak rapat pun...tapi lama kelamaan seronok berkawan dgn beliau (tak kenal maka tak cinta,bila dah kenal baru kita nampak kistimewaan seseorang itu)....

Harapan dari saya semoga lepas ini kita stay 'keep in touch'ya Baya...!
tak kisah ler kita berhubung melalui handphone ke,facebook ke atau whatever lahh..sekarang nih kan zaman dah berubah..mcm2 ada...hhehehehe!!

Apa2 pun boleh tak jangan lupa kami kat sini sayangku Baya
Maybe suatu hari nanti kita ketemu lagi sayangku Baya
Semoga berjaya dan happy di tempat baru sayangku Baya....
Bila dapat baby baru jgn lupakan kami ya Baya

Jangan lupa kenangan kita bersama sewaktu kita makan kat Wadihana,Mohd Chan,Raza Cili Padi,Bangi Utama & Restoran Hassan....so sweet kan saat itu..Saya yakin kawan saya ni ikhlas berkawan dgn saya (tak mengata2 saya belakang).

Anyway saya harap...... 'Norbaya Omar' kawanku semoga selamat sejahtera  hidupmu baik didunia mahupun diakhirat...aaamiiin 



inilah dia kawanku Norbaya yg sentiasa cool & sabar menempuhi dugaan....cayang Baya muaaahhh !



koleksi gambar2 ketika kami menjamu selera di Pizza Hut (BBBangi)


happy kan kitaorang !!

1 2 3 chak !!!


"makan Baya makan...jgn segan2,kitaorang ikhlas belanja"



fuyoooo ! sedapnyaaaaa.......nak menunjuk2 ke ni ???


Disamping menjamu selera kami hadiahkan sesuatu yg istimewa....nak tau apa dia???? taa raaaaa !!


seutas rantai leher yg bernilai beribu ribu rupia !!!!



p/s : kepada kekawan yg dah pasang niat nak bersara @ berhenti kerja, bagitau awal2 ya ,nanti nak kumpul duit sbb harga emas tak menentu kadang2 turun,kekadang naik mendadak




No comments:

Post a Comment