Wednesday 20 June 2012

Citarasa yang sama



Assalamualaikum, hello hello hello we meet again ! ek ele ada ke orang nak jumpa kita? jangan nak perasan 

 
Saya adalah salah sorang daripada berjuta2 manusia yg ada koleksi barang yg diminati.Biar pun tak banyak tapi saya dah cuuukup bangga dgn apa yg saya ada..Lebih baik ada daripada takde langsung.!!barang tu pun saya beli dgn hasil titik peluh saya sendiri.bukan barang yg dirompak @ dicuri.. pernah cuba nak jadi pencuri tapi awal2 dah kena belasah..: ( 
 
 
Antara barangan kesukaan saya spt cincin,jam tangan,kerongsang & handbag.tapi yang paling saya tak jemu2 utk membelinya tak lain tak bukan ialah HANDBAG.Koleksi hbag saya takde la banyak dan bukan berjenama puuuun..ala2 kadar aje ( sebabnya tak mampu )

 
Sekarang ni hbang yg saya paling selesa dan senang dibawa kemana2 ialah hbag berjenama LONGCHAMP.terus terang saya cakap apa keistimewaannya ialah kerana ia ringan (praktikal),tahan lasak,water proof & harga pun berpatutan..Anda pun mampu memilikinya.Oh ya bag ni pun ada bermacam2 warna.Made in France & China..

Anda tidak akan menyesal memilikinya

 
 
Dalam koleksi saya hanya ada 2 warna saja

 




Sekarang tgh usha yg ini plak
 

Bila tuh nak beli ???




eik sama!!!!! siapa tiru siapa nihhhhh



Ternyata kami mempunyai citarasa yg sama



 

No comments:

Post a Comment