Monday 25 June 2012

Teringin nyee !!!



Design SAMSUNG GALAXY TAB 10.1 ini memang sangat mengujakan saya.Kalaulah dapat Samsung Galaxy Tab 10.1 ini memang saya bersyukur sangat.Al maklum nak beli Samsung Galaxy Tab ini memang sejujurnya saya kurang mampu.Kesian kan dekat saya ? Hehehe!tolong baca sikit ayat kesian tuh,hahaaha !Ok tak dapat beli pun takpe,tgk2 dan pegang2 jer yang kekawan punya dah ok dah,Memang saya teringin nak memiliki gadget impian saya ini,tetapi perlukah saya memilikinya semata mata untuk memenuhi kehendak hati ??

Kenapa saya nak sangat Samsung Galaxy Tab ini? Ok,mungkin sebabnya dengan adanya gadget idaman saya ini boleh membantu saya menjalankan hobi saya terkini sebagai blogger.Ehmmm betul juga tuh ! takpe takpe nanti saya akan fikirkan sedalam dalamnya.....


Stylo sangat,nipis nipis pun tapi banyak features yang awesome!!!


p/s : nak seribu daya tak nak seribu dalih




No comments:

Post a Comment