Monday 18 June 2012

Nama Blog...



Hello again!! tgh semangat nih nak memblog .tapi tak nak la hangat2 tahi ayam je.tapi yg pasti for sure hangat2 tahi kucing.Kenapa?? disini nak la kasi tahu sket kenapa tajuk blog saya ialah 'mekselemoh'..Anda boleh agak tak? jeng jeng jeng tak lain tak bukan ianya sempena nama MEOW kesayangan hamba yg tak boleh dipisahkan tu.Mek SELEMOH NI BUAH HATI PENGARANG JANTUNG KU! itu yg pasti..


Actually saya adalah seorg penggemar kucing.Pantang lihat kucing kat mana2 pasti saya akan 'say hello' dan saya anggap 'dia org' phm sapaan saya tuh dan membalas balik.Mereka takkan menjatuhkan air muka org yg minat gila2 kat mereka..Percayalah !!!!


Alahai mek selemoh..hari2 ku sentiasa ceria disebabkan oleh kau si selemoh .Pergi kerja dihantarnya dan balik kerja disambutnya.Itu namanya semangat setia kawan.Tapi saya tak menganggapnya sbg kawan tapi  dia saya dah daftarkan SURAT BERANAK.So otomatikly dia adalah ANAKKU.hahaha..So klu nampak saya kt kedai barangan baby anakku faham2 sendirilah.. 


sayang mek selemoh
 
Betapa mulianya hati seorang ibu terhadap anaknya..
Syurga dibawah telapak kaki ibu 
  
                                                                
p/s : Manusia saling perlu memerlukan antara satu sama lain..Jangan persia siakan hidup yang indah ini.Cewahhh! persis seorang MOTIVATOR gayanya
                                         

No comments:

Post a Comment