Tuesday 26 June 2012

Seperti seekor burung



Hello
Apa kisah kali ni ye ? kisah suka ke ,duka ke atau kisah gempaq ?? alahai ni ha nak cerita kisah langsuir bertenggek lah ! hish jangan sesekali bercerita benda2 yang menakutkan,pantang nenek moyang tau!!!




apakata saya buka topik pasal burung bertenggek didahan kayu, ok ke ?


Sebenarnya apa yang nak saya lontarkan di entri ni ialah perihal diri saya nie yang sememang memangnya gemar sangat bertenggek tempat kekawan.Tak tau la pulak kawan2 rimas ke,bosan ke dengan saya.Saya pun tak pernah ambik kisah pun,lantak pii lah.Ala diorang pun kalau saya tak bertenggek  tempat diorang nanti diorang rindu lah pulak kat saya..takyah nak deny.

Diorang ni kawan saya yang boleh dikatakan super duper lah sebab mampu bertahan dengan kerenah saya walaupun terrrrrrpaksa berlakon ke apa ke.Tapi mintak2 lah diorang ni sincere dan merelakan diri mereka dipergunakan oleh zurarai yg berlagak diva itu,kononnya Lisa Surihani la tuh..!!! 

Disini ingin saya perkenalkan mereka yang saya gelarkan sebagai QUEENS OF MY HEART.Hari ku tak ceria tanpa kehadiran mereka nih.Kalau ada salah sorang yg tak datang kerja, mula lah saya akan ambik kisah mengapa?" hish tak best lah si anu tu tak datang..." 





Kawan saya yg nih very cool.dia tabah melayan saya.Selalu saya tanya soalan "Baya puasa ke hari ni? kalau tak puasa nak ikut lunch,boleh ?"





Yang ini kawan sebilik kepada Baya..namanya "hai saya azeera,panggil aje Zee,channel zee kat Astro tu adalah saya punya".Dia sesangat peramah.dia pun menjadi tempat saya menumpang kasih,kasih utk bawa saya pi jalan2 kuar lunch.Hari2 mesti nak bertenggek tempat dia,malah bukan saya saja,staf lelaki pun bertenggek sama...manis sungguhhh orgnya





Kawan saya yg nih very very lemah longlai.apa2 pergerakan dia takde yg brutal.saya selalu gi bertenggek bilik dia utk beradu atau sorok2 makan dibulan puasa.Dia nih pandai masak tau !!!!! control ayu nampak !






Kawan saya yg nih tempat untuk bertenggek bincang pasal2 artis.kitorang mmg pun artis Dia saling tak tumpah mcm Julia Ziegler.nak tau dia nih pandai menjahit & kreatif tau !.klau nak tempah layari 'kapas & kreativti.blogspot.com.'






'Si hot mama' nih merupakan kawan ku yg selalu mengajar ku tentang berinternet,cara nak create FB,dan terbaru mcm mana nak jadi blogger..saya bertenggek utk  menggunakan laptop dia.wahhh hepi betul hot mama nih..oh dia nih aktif dlm penjualan produk Shaklee ,sbb tuh dia hot






Ha ! si dia nih tempat saya mengadu kisah pahit ke,manis ke semua dia tahu. fuhhh! comelnya puteri kesayangan dia nih.the only puteri katakan.like mother like daughter.hebat betul





Yesss !! foto ini menggambarkan betapa benarnya diriku seperti  seekor burung yang suka bertenggek





Last but not least..ni pun saya suka ngendeng2 ajak pi makan.Selalu gak lepak bilik dia godek2 komputer.Nak tau dia dah pi Amerika tau,dgn boss lak tuh..untungnyaaa 



Begitulah serba sedikit tentang kisah seekor burung yg hinggap kesana sini mencari dahan utk berteduh...




1 comment: