Tuesday 19 June 2012

perempuan minat perempuan



Macam gempak je title entri kali ni..Anda dikeliru dgn topik ni,sebenarnya lebih sudu dari kuah je,

Kalau kita baca suratkhabar tabloid tajuknya punya lah gah, tapi habuk pun tarak!! sama la dgn entri ni yg ingin mencari publisiti murahan..Biar betul ? jangan biar ini terjadi,cari la publisiti yg 'up' sket.

Tak perlu berjela jela lagi,.mari kita selongkar apa disebalik tajuk ini. haha saya sebenarnya ingin berkongsi minat fanatiknya saya terhadap artis yg cute mute & so sweet mcm madu ni.Anda boleh meneka siapakah gerangannya??? oh oh tak payah lah nak main teka teki diruang nih..menyampah lah!

Artis yg tak lain tak bukan tentulah Lisa Surihani yg baik budiman tu..kenapa saya minat sbb dia cukup humble , sporting ,senyum selalu ,tak pernah mengeluh dgn peminatnya (terutamanya dgn saya,perasan sikit takpe).Saya bukan bercakap kosong & bodek lisa semata mata tp ianya kisah benar.Tiga kali events yang melibatkan lisa telah saya hadir,ternyata dia tak menghampakan saya.


 
 
Lisa bukan sebarang Lisa sbb dialah celebrity yang paling ramai peminatnya di ruangan media sosial Facebook..Anda tak percaya? jom cuba try test sendiri buka fb dan lihat lah dunia bahawasanya lisa lah yg terbaek!!

Apa apa pun Lisa hanya lah manusia biasa ...manusia mana ada yg sempurna kecualilah kalau kita baca novel watak hero & heroinnya .huuh ! jgn cakap lah .no comment! no comment



No comments:

Post a Comment